Πώς να τελειοποιήσετε το βιογραφικό σας ως υπάλληλος υποδοχής

Οι υπάλληλοι υποδοχής είναι το πρώτο σημείο επαφής σε κάθε εταιρεία, επομένως θα πρέπει να εκπροσωπούν και να προωθούν το εμπορικό σήμα του εργοδότη τους εξαιρετικά καλά. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αναδείξετε τις δεξιότητές σας στην εξυπηρέτηση πελατών και στην υποδοχή από το να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό βιογραφικό ως ρεσεψιονίστ.

Όλο το προσωπικό υποδοχής θεωρείται το «πρόσωπο» ενός οργανισμού. Ως ρεσεψιονίστ, λοιπόν, θα θέλετε να δείξετε ότι δεν είστε μόνο επαγγελματίες, αλλά και ότι νοιάζεστε για τους ανθρώπους επίσης.

Σήμερα οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν ότι οι εταιρείες που υποστηρίζουν είναι ηθικές και έχουν ψυχή. Η εποχή των ψυχρών, αδιάφορων συναλλαγών έχουν τελειώσει και οι υπάλληλοι υποδοχής είναι το σημείο όπου ξεκινούν τα πάντα.

Εάν επιθυμείτε να κερδίσετε μια συνέντευξη μια δουλειά, το πάθος σας για την υπηρεσία θα πρέπει να λάμψει μέσα από το βιογραφικό σας ως υπάλληλος υποδοχής.

Αυτό το άρθρο σας δείχνει με ποιον τρόπο να τονίσετε καλύτερα τις δεξιότητες και τα δυνατά σας σημεία με ζεστασιά και ενθουσιασμό. Περιλαμβάνουμε επίσης παραδείγματα βιογραφικών για ρεσεψιονίστ για να δείτε πώς είναι.

Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό βιογραφικό

Παράδειγμα βιογραφικού υπάλληλου υποδοχής

παράδειγμα βιογραφικού - ρεσεψιονίστ

Κατεβάστε αυτό το παράδειγμα βιογραφικού υπάλληλου υποδοχής ως PDF

Κοιτάζοντας αυτό το πρότυπο βιογραφικού υπάλληλου υποδοχής, μπορείτε να καταλάβετε ότι η Άννα Μαρία υπογραμμίζει στη σύνοψη του προφίλ της τις σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και τα πέντε χρόνια εμπειρία της ως ρεσεψιονίστ σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Αναφέρει επίσης ότι είναι επικοινωνιακή, ευρηματική και οργανωτική και ικανή να διαχειρίζεται όλους τους επισκέπτες με υπομονή και φροντίδα. Επέλεξε να συμπεριλάβει και τα πιο σημαντικά επιτεύγματά της, όπως η δημιουργία ενός νέου μενού πρωινού και μεσημεριανού για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα 80% υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης πελατών και ενός VIP προγράμματος επιβράβευσης, με αποτέλεσμα 75% υψηλότερο ποσοστό διατήρησης. Επέλεξε το επαγγελματικό πρότυπο Otago σε εταιρικό κίτρινο χρώμα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ή χωρίς φωτογραφία, για να ξεχωρίσει.

Η σύνταξη ενός ελκυστικού βιογραφικού με τα καθήκοντα ενός ρεσεψιονίστ απαιτεί εκ των προτέρων προγραμματισμό, επομένως αφιερώστε λίγο χρόνο χωρίς να υπάρχουν διακοπές.

Προσεγγίστε το ως ένα έργο που συγκεντρώνει όλα όσα μπορείτε να προσφέρετε σε μια κόλλα χαρτί όσο το δυνατόν ακριβέστερα για να σας γνωρίσει ο αναγνώστης ρίχνοντας απλώς μια γρήγορη ματιά.

Στο επίκεντρο κάθε καλού και εξατομικευμένου βιογραφικού βρίσκεται ένα κύριο βιογραφικό, ένα ολοκληρωμένο έγγραφο που καλύπτει όλη την εκπαίδευση, τις δεξιότητες και την προϋπηρεσία σας.

Το έγγραφο θα πρέπει να:

  • Έχει καλή ροή - να είστε λογικοί και φιλικοί προς τον αναγνώστη
  • Χρησιμοποιεί απλή μαύρη γραμματοσειρά σε λευκό φόντο
  • Μην περιέχει λάθη, όπως ορθογραφικά λάθη ή κακή μορφοποίηση
  • Παρουσιάζεται με σωστό και οργανωμένο τρόπο, με καλά διαστήματα και επαγγελματική εμφάνιση
  • Ξεκινάει με την πιο πρόσφατη ή την τρέχουσα εργασία σας και να συνεχίζει αντίστροφα στην πρώτη σας δουλειά
  • Καταγράφει την εκπαίδευση και τα προσόντα με τον ίδιο τρόπο
  • Περιλαμβάνει τόσο προσωπικές όσο και τεχνικές δεξιότητες
  • Αναφέρει ακριβείς λεπτομέρειες για τις αναφορές σε κάθε εργασία ή ρόλο

Αφιερώστε χρόνο για να διασφαλίσετε ότι δεν θα παραλείψετε τίποτα επειδή αυτό το βιογραφικό αποτελεί τη βάση για όλες τις μελλοντικές αιτήσεις εργασίας σας. Μπορεί να είναι όσο μακροσκελές είναι απαραίτητο, οπότε να είστε λεπτομερείς.

Συμπεριλάβετε κάθε τίτλο εργασίας, όλα τα καθήκοντα και τυχόν επιτεύγματα σε κάθε θέση εργασίας. Προφανώς, αυτό ίσως να είναι χρονοβόρο, αλλά είναι απαραίτητο για τη μελλοντική επιτυχία σας.

Ενώ συντάσσετε το βιογραφικό σας, δημιουργήστε αντίγραφα όλων των σχετικών προσόντων, βραβείων, συστατικών επιστολών και οτιδήποτε άλλο είναι σημαντικό. Αποθηκεύστε τα όλα μαζί σε ένα ασφαλές αρχείο με το βιογραφικό σας και φυλάξτε το όπου μπορείτε να έχετε εύκολη πρόσβαση.

Να διορθώνετε και να επεξεργάζεστε πάντα προσεκτικά το βιογραφικό σας για να μην περιέχει λάθη. Εάν είναι δυνατόν, ζητήστε από ένα άλλο άτομο να το ελέγξει για τυχόν λάθη. Δεν θέλετε να υπάρχουν βασικά γραμματικά λάθη που αποτρέπουν τους αναγνώστες.

Συμπεριλάβετε τις δεξιότητές σας ως υπάλληλος υποδοχής

Οι δεξιότητες για τους υπάλληλους υποδοχής θα διαφέρουν από τον έναν κλάδο στον άλλο, αλλά απαιτούνται βασικές δεξιότητες σε όλους τους τομείς.

Μην παραβλέπετε τίποτα όταν συντάσσετε το βιογραφικό σας με τις δεξιότητές σας ως ρεσεψιονίστ. Καταγράψτε όλες τις δεξιότητές σας, τις προσωπικές και τις τεχνικές, ακόμα και αν τις χρησιμοποιήσατε μόνο για λίγο ή αν αλλάζατε κλάδο. Οι προσωπικές δεξιότητες μπορεί να μην είναι τόσο εμφανείς σε εσάς επειδή τις χρησιμοποιείτε καθημερινά.

Έτσι , για κάθε ρόλο, αφιερώστε χρόνο για να καταλάβετε τι κάνετε και ποιες δεξιότητες είναι απαραίτητες για να κάνετε τη δουλειά σας στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας.

Εδώ είναι μερικές κρίσιμες προσωπικές δεξιότητες που χρειάζονται οι υπάλληλοι υποδοχής

  • Προσαρμοστικότητα: η ικανότητα να αντιμετωπίζετε ποικίλες και συχνά ταχέως μεταβαλλόμενες καταστάσεις
  • Ενσυναίσθηση: κατανοείτε τα συναισθήματα και τις απόψεις ενός ατόμου
  • Αυτοέλεγχος: παραμένετε ήρεμοι και λογικοί απέναντι στην αλλαγή και την πρόκληση
  • Υπομονή: γνωρίζετε πότε να περιμένετε, πότε να απαντήσετε και πότε να αναλάβετε δράση
  • Αποτελεσματική ακρόαση: ακούτε για να καταλάβετε και αφήνετε τον ομιλητή να καταλάβει ότι τον ακούτε
  • Θετική γλώσσα: χρησιμοποιείτε αισιόδοξη και καθησυχαστική γλώσσα για να κατευνάσετε την αρνητικότητα και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών
  • Ξεκάθαρη επικοινωνία: μεταδίδετε πληροφορίες με απλό και κατανοητό τρόπο
  • Ανάληψη ευθύνης: διασφαλίζετε ότι τα προβλήματα επιλύονται, ανεξάρτητα από το άτομο που φταίει

Οι τεχνικές δεξιότητες θα διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο, αλλά θα χρειαστείτε να

  • Έχετε εμπειρία εργασίας με συγκεκριμένα προγράμματα λογισμικού
  • Γνωρίζετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
  • Γνωρίζετε όλο το προσωπικό και σε ποιο τμήμα εργάζονται
  • Έχετε επίγνωση του ποιοι είναι εντός και εκτός γραφείου
  • Έχετε βασικές γνώσεις για τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές μάρκετινγκ

Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό βιογραφικό

Προσωπική δήλωση έναντι σύνοψης προφίλ

σύνοψης προφίλ για ρεσεψιονίστ βιογραφικό

Δεν χρειάζεστε μια προσωπική δήλωση για ένα βιογραφικό υπάλληλου υποδοχής, αλλά θα θέλετε να συμπεριλάβετε μια σύνοψη προφίλ στην αρχή κάθε προσαρμοσμένου βιογραφικού που δημιουργείτε. Αν και μπορείτε να γράψετε μια σύνοψη και να την τροποποιείτε ανάλογα με τις αιτήσεις που υποβάλλετε - είναι καλύτερο να δημιουργείτε εκ νέου τη σύνοψη κάθε φορά, εάν έχει περάσει κάποιο διάστημα από την τελευταία σας αίτηση.

Ακολουθούν παραδείγματα δηλώσεων με διαφορετικά επίπεδα δεξιοτήτων και προσόντων. Το έντονο κείμενο υποδεικνύει σχετικές πληροφορίες που ενημερώνουν αμέσως τον αναγνώστη για σημαντικές λεπτομέρειες πριν διαβάσει το υπόλοιπο βιογραφικό.

Υπάλληλος υποδοχής - παράδειγμα σύνοψης προφίλ - ανώτερος

Εξαιρετικά επαγγελματίας και ανώτερος υπάλληλος υποδοχής με πάνω από δέκα χρόνια εμπειρίας στον εταιρικό μεταποιητικό τομέα. Αποδεδειγμένη ικανότητα διατήρησης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας παρέχοντας παράλληλα μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη σε ένα περιβάλλον με γρήγορους και έντονους ρυθμούς. Επινοητικός, φιλικός και ενεργητικός, εργάζομαι καλά υπό πίεση και βελτιώνω συνεχώς τις δεξιότητές μου για να παραμένω στην αιχμή της εξυπηρέτησης πελατών.

Υπάλληλος υποδοχής - παράδειγμα σύνοψης προφίλ - έμπειρος

Ικανός και υποστηρικτικός υπάλληλος υποδοχής με πενταετή εμπειρία σε πολυσύχναστο ιατρικό κέντρο. Ικανός να διαχειρίζομαι όλες τις πτυχές της διαχείρισης και της εξυπηρέτησης των ασθενών με προσοχή και ενσυναίσθηση. Λειτουργώ εξαιρετικά υπό πίεση και επιθυμώ να αναπτύξω την καριέρα μου στον ιατρικό τομέα.

Υπάλληλος υποδοχής - παράδειγμα σύνοψης προφίλ 3 – περιορισμένη εμπειρία

Αρχάριος βοηθός ρεσεψιονίστ με δέκα μήνες εμπειρίας σε πολυάσχολο κομμωτήριο και ινστιτούτο αισθητικής. Έμπειρος στον προγραμματισμό ραντεβού πελατών, την καταγραφή ακυρώσεων, στην υποδοχή, γνωριμία και τοποθέτηση των πελατών και την εκτύπωση τιμολογίων. Είμαι εξωστρεφής, επαγγελματίας, γρήγορος στη μάθηση και επιθυμώ να προχωρήσω στην καριέρα μου.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός προφίλ και μιας προσωπικής δήλωσης;

Η σύνοψη προφίλ είναι μια σύντομη δήλωση που περιλαμβάνεται στην αρχή του βιογραφικού σας, ενώ η προσωπική δήλωση είναι ένα μεγαλύτερο, ξεχωριστό κίνητρο.

Μια σύνοψη προφίλ περιλαμβάνει συνήθως λιγότερο από 100 λέξεις - μια προσωπική δήλωση κυμαίνεται από 500 έως 1.000 λέξεις.

Η σύνοψη προφίλ μπορεί επίσης να χαρακτηριστεί ως «επισκόπηση», «επαγγελματική σύνοψη», «σύνοψη δεξιοτήτων/προσόντων» ή «επαγγελματικό βιογραφικό».

Ποιο να χρησιμοποιήσετε;

Οι θέσεις εργασίας για επαγγελματίες, διοικητικούς, υπεύθυνους και ειδικούς επωφελούνται από μια προσωπική δήλωση. Μπορείτε επίσης να την χρησιμοποιήσετε για την είσοδο σε προγράμματα κατάρτισης μεταπτυχιακών σπουδών και για την πρακτική άσκηση.

Από την άλλη πλευρά, κάθε βιογραφικό επωφελείται από μια σύντομη σύνοψη προφίλ επειδή επιτρέπει στον αναγνώστη να κατανοήσει μερικά πράγματα για εσάς πριν διαβάσει το βιογραφικό σας.

Για αυτό είναι σημαντικό να αφιερώνετε χρόνο όταν συντάσσετε και τις δύο δηλώσεις – είναι καλό να τις προσαρμόζετε ειδικά για κάθε εργασία. Είναι η ευκαιρία σας να ξεχωρίσετε από τα άλλα βιογραφικά υπαλλήλων υποδοχής, καθώς όλοι οι υποψήφιοι ενδέχεται να έχουν παρόμοια προσόντα και εργασιακή εμπειρία.

Μια αισιόδοξη, ειλικρινής και κατατοπιστική σύνοψη προφίλ ή προσωπική δήλωση είναι το κλειδί για να κερδίσετε την πρώτη συνέντευξη.

Τι να αναφέρετε;

Παρόλο που μια σύνοψη προφίλ είναι σύντομη, θα πρέπει να παραμείνει σχετική με τον αναγνώστη. Λαμβάνοντας υπόψη τη θέση εργασίας και χρησιμοποιώντας την εμπειρία σας, συμπεριλάβετε τόσο προσωπικές όσο και τεχνικές δεξιότητες, τα χρόνια εμπειρίας και τυχόν λέξεις-κλειδιά που μπορείτε να εντοπίσετε. Στόχος είναι η σύνοψή σας να ταιριάζει με τις απαιτήσεις του εργοδότη όσο το δυνατόν περισσότερο.

Λάβετε υπόψη αυτά τα σημεία -

  • Τον τίτλο της θέσης εργασίας
  • Αναδείξτε τις γνώσεις σας
  • Συμπεριλάβετε τα χρόνια εμπειρίας
  • Καλύψτε σημαντικές προσωπικές και τεχνικές δεξιότητες
  • Προσαρμόστε τη σύνοψη στις απαιτήσεις του εργοδότη

Μια προσωπική δήλωση θα πρέπει να περιέχει τις ίδιες πληροφορίες με τη σύνοψη προφίλ σας, αλλά να εκτείνεται για να προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις δεξιότητες και την εμπειρία σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να επισημάνετε σημαντικές πληροφορίες όπως γιατί ακολουθείτε μια συγκεκριμένη καριέρα, γιατί θα θέλατε να ασχοληθείτε με αυτή ή γιατί σκέφτεστε να αλλάξετε καριέρα.

Αφιερώστε χρόνο για να προσαρμόσετε την προσωπική σας δήλωση με τις απαιτήσεις του εργοδότη όσο το δυνατόν περισσότερο.

Όποιες πληροφορίες και αν αποφασίσετε να συμπεριλάβετε, κρατήστε και τις δύο δηλώσεις φιλικές, επικοινωνιακές και αισιόδοξες - είναι η πρώτη εντύπωση που θα σχηματίσουν οι υποψήφιοι εργοδότες για εσάς.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το κύριο βιογραφικό σας

Μόλις ολοκληρώσετε το κύριο βιογραφικό σας, θα μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση για θέσεις εργασίας γρήγορα και θα διασφαλίσετε ότι δεν θα παραλείψετε καμία σημαντική λεπτομέρεια.

Όταν βρείτε μια αγγελία για μια θέση εργασίας που θα θέλατε να υποβάλετε αίτηση, διαβάστε την προσεκτικά, σημειώνοντας τις κύριες απαιτήσεις. Συχνά οι εργοδότες χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά στην περιγραφή της θέσης εργασίας για την ανάλυση των αιτήσεων.

Η ανάλυση είναι ένας τρόπος διαλογής των κατάλληλων υποψηφίων από τους υπόλοιπους χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά και βαθμολόγηση. Αν το βιογραφικό σας για τις θέσεις εργασίας υπαλλήλου υποδοχής καταλήξει με τις «υπόλοιπες», δεν θα ακούσετε άλλη λέξη πέρα από ένα ευγενικό τυπικό μήνυμα απόρριψης.

Ο καλύτερος τρόπος για να εντοπίσετε τις λέξεις-κλειδιά σε μια αγγελία για μια θέση εργασίας είναι να εξετάσετε τα καθήκοντα της θέσης εργασίας για να συσχετίσετε άμεσα τις λέξεις. Για παράδειγμα, εάν είστε ρεσεψιονίστ σε ένα ξενοδοχείο, αναζητήστε σχετικούς τίτλους εργασίας, όπως ρεσεψιονίστ για ξενώνα, πανδοχείο, παραθεριστικό πάρκο ή πολυτελή συγκροτήματα.

Λάβετε υπόψη ότι οι εταιρείες μπορεί να περιλαμβάνουν διαφορετικούς τίτλους για υπαλλήλους υποδοχής. Επίσης, λάβετε υπόψη τίτλους όπως ρεσεψιονίστας, στέλεχος πληροφοριών και υπάλληλος ρεσεψιόν.

Το επόμενο βήμα σας είναι να συμπυκνώσετε το βιογραφικό σας σε ένα κομψό βιογραφικό υπαλλήλου υποδοχής που περνά τον έλεγχο των προγραμμάτων διαλογής και τραβά αμέσως την προσοχή του αναγνώστη. Αυτό το επιτυγχάνετε εξάγοντας σχετικές και σημαντικές πληροφορίες από το βιογραφικό σας και μεταφέροντάς τες σε ένα βιογραφικό δεξιοτήτων προσαρμοσμένο για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας.

Είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζετε ότι οι υπεύθυνοι προσλήψεων και οι εργοδότες αφιερώνουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα σε κάθε αίτηση προτού προχωρήσουν στην επόμενη, επειδή αναζητούν ακριβείς πληροφορίες. Αν δεν τις εντοπίσουν, δεν διαβάζουν περαιτέρω.

Η τοποθέτηση σχετικών λέξεων-κλειδιών στην αίτησή σας από την αρχή τους κεντρίζει το ενδιαφέρον. Τους λέει επίσης ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά την αγγελία για τη θέση εργασίας και δεν θα χάσουν χρόνο μαζί σας.

Υπάρχουν μερικοί κανόνες για τα προσαρμοσμένα βιογραφικά υπάλληλου υποδοχής:

  • Διατηρήστε την ίδια καθαρή, συνοπτική ασπρόμαυρη μορφή του βιογραφικού
  • Το μήκος έχει σημασία, οπότε μην υπερβείτε τις 2 με 3 σελίδες
  • Προσαρμόστε το μόνο για τη θέση εργασίας
  • Διατηρήστε τη γλώσσα θετική, προνοητική και ευανάγνωστη
  • Ελέγξτε προσεκτικά την ορθογραφία, τις ημερομηνίες και τη σειρά
  • Μην συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας από τις αναφορές – αντ’ αυτού, αναφέρετε «διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος»
  • Επίσης, συμπεριλάβετε τη σημείωση - «ένα λεπτομερές βιογραφικό είναι διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος»

Για να ανακεφαλαιώσουμε

Το να βρείτε τη δουλειά των ονείρων σας ως υπάλληλος υποδοχής είναι στα χέρια σας επειδή, στη ζωή, ό,τι δίνουμε παίρνουμε. Το να αφιερώνετε χρόνο για τον προγραμματισμό εκ των προτέρων και να συντάσσετε ένα κύριο βιογραφικό ως υπάλληλος υποδοχής επενδύετε στο μέλλον σας.

Εδώ είναι τα βασικά σημεία για να συντάξετε ένα τέλειο βιογραφικό δεξιοτήτων ως υπάλληλος υποδοχής:

  • Αφιερώστε χρόνο στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου βασικού βιογραφικού
  • Αποθηκεύστε το βιογραφικό σας και όλα τα σχετικά έγγραφα σε ένα ασφαλές αρχείο που είναι εύκολα προσβάσιμο
  • Διαβάστε προσεκτικά τις θέσεις εργασίας και επιλέξτε λέξεις-κλειδιά
  • Δημιουργήστε ένα συνοπτικό βιογραφικό από το κύριο βιογραφικό σας χρησιμοποιώντας μόνο τις πληροφορίες που σχετίζονται με τη θέση εργασίας
  • Συμπεριλάβετε μια αισιόδοξη προσωπική δήλωση στο βιογραφικό, εστιάζοντας στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας

Όταν αποστέλλετε την αίτησή σας:

  • Να στέλνετε πάντα το εξατομικευμένο βιογραφικό και τη συνοδευτική επιστολή σας σε μορφή pdf
  • Μην στέλνετε άλλα έγγραφα εκτός εάν είναι απαραίτητο
  • Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας σας εντοπίζονται εύκολα στο βιογραφικό

Μην συμπεριλάβετε αναφορές στην αρχική αίτηση

Συχνές Ερωτήσεις για Βιογραφικά Υπαλλήλων Υποδοχής

Σας ενδιαφέρει μια καριέρα ως ρεσεψιονίστ ή σκέφτεστε να αλλάξετε καριέρα προς αυτήν την κατεύθυνση;

Απαντάμε σε μερικές από τις πιο σημαντικές ανησυχίες σας -

Τι είναι το κύριο βιογραφικό υπαλλήλου υποδοχής και πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Το κύριο βιογραφικό για τους υπαλλήλους υποδοχής είναι μια συλλογή από το ανώτερο επίπεδο εκπαίδευσης, μετεκπαίδευσης και από την πρώτη σας εργασία μέχρι την τρέχουσα ή την πιο πρόσφατη απασχόλησή σας.

Γιατί να δημιουργήσετε ένα κύριο βιογραφικό υπαλλήλου υποδοχής;

Στην ουσία για να εξοικονομήσετε χρόνο και να παρουσιάζετε τον εαυτό σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε φορά. Μόλις συγκεντρώσετε όλες τις πληροφορίες με ακρίβεια σε ένα μέρος, δεν χρειάζεται να το κάνετε ξανά. Και το μόνο που χρειάζεται είναι να ενημερώνετε το βιογραφικό σε ετήσια βάση.

Πότε πρέπει να συμπεριλάβω πληροφορίες για τις αναφορές;

Μόνο όταν ο υπεύθυνος προσλήψεων ή ο εργοδότης επικοινωνήσει μαζί σας και σάς ζητήσει πληροφορίες για τις αναφορές. Μην συμπεριλάβετε ποτέ πληροφορίες για τις αναφορές όταν υποβάλλετε αρχικά αίτηση για μια θέση εργασίας.

Εάν ο υπεύθυνος προσλήψεων επικοινωνήσει μαζί σας για μια συνέντευξη για δουλειά, μπορεί να ζητήσει αναφορές, αλλά αν δεν το κάνει, απλώς αφήστε το. Η αίτησή σας μπορεί να είναι ανεπιτυχής σε αυτό το στάδιο ή ο υπεύθυνος μπορεί να προτιμήσει να ζητήσει αναφορές στο τελικό στάδιο πρόσληψης.

Το να συμπεριλάβετε πληροφορίες για τις αναφορές εκ των προτέρων θέτει σε κίνδυνο τόσο εσάς όσο και το άτομο της σύστασης.

Πρώτον, μοιράζεστε τα προσωπικά στοιχεία ενός ατόμου με άτομα που δεν γνωρίζετε τίποτα. Αυτό θέτει σε κίνδυνο το άτομο της σύστασης εάν τα στοιχεία του πέσουν σε λάθος χέρια.

Δεύτερον, οι ανήθικοι υπεύθυνοι προσλήψεων μπορούν να επικοινωνήσουν πρώτα με το άτομο της σύστασης πριν επικοινωνήσουν μαζί σας. Αν και αυτή είναι μια αθέμιτη πρακτική, αν τους δώσετε τις πληροφορίες, δεν μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα.

Τέλος, εάν ένα άτομο που χρησιμοποιείτε ως αναφορά εκπλαγεί από μια κλήση που δεν περιμένει, μπορεί να μην απαντήσει ή να μην θυμάται όλα τα στοιχεία σας και να δώσει μια αδύναμη σύσταση.

Όταν ψάχνετε για δουλειά, είναι πάντα καλύτερο να επικοινωνείτε με τα άτομα που χρησιμοποιείτε ως αναφορά εκ των προτέρων και να βεβαιώνεστε ότι θα συμφωνούσαν να σας προσφέρουν αναφορές. Όταν έχουν περάσει μερικά χρόνια, μπορεί να είναι δύσκολο να θυμάστε ημερομηνίες, επαγγελματικά καθήκοντα και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.

Η ειδοποίηση ενός προηγούμενου εργοδότη διασφαλίζει ότι εξακολουθεί να είναι πρόθυμος και διαθέσιμος να προσφέρει μια σύσταση. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι όλες οι αναφορές σας είναι επιβεβαιωμένες και προωθείτε επίσης με ακρίβεια τις δεξιότητες και τις ικανότητές σας.

Θα πρέπει να συμπεριλάβω τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά μου στο βιογραφικό;

Εάν συμπεριλάβετε χόμπι και ενδιαφέροντα σε ένα βιογραφικό ή μια προσωπική δήλωση, αναφέρετε μόνο εκείνα που σχετίζονται με τη θέση εργασίας. Αποφύγετε επίσης μη σχετικές συνδρομές και προσωπικά επιτεύγματα.

Να θυμάστε ότι οι υπεύθυνοι προσλήψεων και οι εργοδότες έχουν περιορισμένο χρόνο και δεν θα διάβαζαν τίποτα άσχετο. Τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα είναι εξαιρετικά για την υγεία και την ευημερία μας, αλλά μην τα συμπεριλάβετε εκτός και εάν σχετίζονται με τη θέση εργασίας.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα σχετικού ενδιαφέροντος εάν κάνετε αίτηση για μια θέση εργασίας ως υπάλληλος υποδοχής θα ήταν η επιχειρηματολογία και η δημόσια ομιλία ως μέλος της Toastmasters International.

Τι εκπαίδευση χρειάζομαι;

εκπαίδευση για ρεσεψιονίστ βιογραφικό

Χρειάζεστε απολυτήριο λυκείου για όλους τους ρόλους του ρεσεψιονίστ και ενδεχομένως ανώτερο επίπεδο σπουδών, ανάλογα με τον εργοδότη.
Χρειάζομαι επιπλέον δεξιότητες;

Η εκπαίδευση στο λύκειο είναι αρκετή για τους περισσότερους αρχικούς ρόλους υπαλλήλων υποδοχής και πολλές εταιρείες είναι πρόθυμες να εκπαιδεύσουν ρεσεψιονίστ την ώρα της δουλειάς.

Ωστόσο, απαιτείται κάποια γνώση υπολογιστών και προθυμία να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στον υπολογιστή και την επικοινωνία.

Υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα μαθήματα υπάλληλου υποδοχής που προσφέρουν διαφορετικά επίπεδα δεξιοτήτων και εκπαίδευσης. Μπορείτε να ολοκληρώσετε πολλά από αυτά μέσω διαδικτύου.

Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό βιογραφικό

Υπάρχουν διαφορετικά πεδία εξειδίκευσης;

Κάθε επιχείρηση με πελάτες χρειάζεται μια φιλική φωνή για να υποδέχεται τους πελάτες μέσω τηλεφώνου και μια φιλόξενη προσωπικότητα για να τους συναντήσει όταν επισκέπτονται την επιχείρηση.

Ωστόσο, διαφορετικοί κλάδοι χρειάζονται συγκεκριμένα είδη προσωπικοτήτων.

Για παράδειγμα, ένα βιογραφικό για μια θέση εργασίας ως υπάλληλος υποδοχής σε ένα ιατρείο θα πρέπει να είναι φιλόστοργο και να περιλαμβάνει αρκετή ενσυναίσθηση. Ενώ για ένα ξενοδοχείο οι ρεσεψιονίστ θα πρέπει να είναι επαγγελματικά φιλικοί. Οι βιομηχανίες ομορφιάς, μουσικής και ψυχαγωγίας, από την άλλη μεριά, αναζητούν δραστήριους και ικανούς υπαλλήλους υποδοχής.

Η εξειδίκευση σε έναν κλάδο σημαίνει ότι έχετε μεγαλύτερη γνώση των προϊόντων και κατανοείτε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας. Επίσης, μπορεί να είστε πιο παραγωγικοί σε έναν κλάδο που ευθυγραμμίζεται με την προσωπικότητα και τα ενδιαφέροντά σας. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητο να ειδικευτείτε εάν προσαρμόζεστε εύκολα.

Εάν θέλετε να γίνετε υπάλληλος υποδοχής με κορυφαίες απολαβές, εστιάστε στις δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών, την επικοινωνία, τον επαγγελματισμό και την αποτελεσματικότητά σας.

Υπάρχει επαγγελματική εξέλιξη;

Οι ρόλοι των υπαλλήλων υποδοχής ξεκινούν με βοηθητικές θέσεις υποστήριξης και εξελίσσονται σε θέσεις που διαχειρίζονται τον χώρο υποδοχής ανεξάρτητα.

Ανάλογα με τον κλάδο και εάν έχετε ή θέλετε να αποκτήσετε επιπλέον δεξιότητες και προσόντα, θα μπορούσατε να εργαστείτε ως γραμματείς, ως προσωπικοί βοηθοί ή ως υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων.

Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε;

Πριν κάνετε το οτιδήποτε, δημιουργήστε ένα κύριο βιογραφικό υπαλλήλου υποδοχής για να μην χάνετε χρόνο όταν υποβάλετε αίτηση για θέσεις εργασίας όταν συναντάτε σχετικές δημοσιεύσεις.

Εάν έχετε ολοκληρώσει μόλις το σχολείο ή σκέφτεστε να αλλάξετε σταδιοδρομία, απευθυνθείτε απευθείας σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις, επειδή είναι πιο διατεθειμένες να προσφέρουν εκπαίδευση, διαφορετικά υποβάλλετε αίτηση σε κενές θέσεις εργασίας.

Αν και μια προσωπική δήλωση δεν είναι συνήθως απαραίτητη για αυτό το είδος θέσης εργασίας, μπορεί να είναι καλή ιδέα να παρακινήσετε την επιλογή της σταδιοδρομίας σας όταν έχετε λίγη ή καθόλου εμπειρία.

Σχετικά άρθρα

Περισσότεροι από 112.872 χρήστες έχουν δημιουργήσει ήδη το βιογραφικό τους

Με το CV maker, μπορείτε γρήγορα και εύκολα να δημιουργήσετε ένα διακριτικό και επαγγελματικό βιογραφικό μέσα σε 15 λεπτά.

Δημιουργήστε το βιογραφικό σας

Θα έχετε 65% περισσότερες πιθανότητες να βρείτε εργασία